Impulsem la investigació científica i técnica

Fundació Joan Oró

La Fundació Joan Oró, fundada el març de 1993 pel Dr. Joan Oró, és una institució privada sense afany de lucre, creada amb l’objectiu d’impulsar la investigació científica i tècnica amb una visió àmplia de la ciència al servei de les persones i de la societat

Volem ajudar a la recuperació de la rellevància històrica de Lleida i així, contribuir a millorar l’equilibri social i territorial del nostre país, i contribuir a la tasca de Catalunya com a un dels motors impulsors de l’activitat econòmica d’Europa.

Contribuint en el desenvolupament de la nostra terra, no sols de les Terres de Ponent sinó de tot Catalunya, per aquesta raó les nostres activitats s’adreçaran a l’augment de coneixements, a la seva aplicació, a la difusió de la informació científica, potenciant i aprofitant el nostres propis recursos, que fan de la nostra terra un lloc idoni pel desenvolupament dels nostres projectes.

Finalitat

Potenciació cientifica, tecnològica i socio-econòmica

• Promoure i recolzar projectes que contribueixin al desenvolupament cientific, tecnològic i socio econòmic de Catalunya.
  • Promoure la cooperació i establiment de convenis entre la Fundació Joan Oró i les Universitats, centres de recerca, col-·legis professionals, institucions públiques i privades, i empreses.

Comunicació cientifica.

• Apropar la ciència als ciutadans, tot imbuintlos la importància que aquesta tė en la millora de qualitat de vida personal i col·lectiva d’un pais.
  • Contribuir a la formació cienlifica dels ciuladans i promoure el respecte pel patrimoni nalural i al medi ambient.

Formació per l’innovació.

• Donar resposta a les necessitats de formació permanent de nivell superior que, a una societat desenvolupada com la nostra tenen plantejades de manera creixent tant els individus com les organitzacions.
  • Contribuir a la transferència de coneixements entre la Universitat i el mon empresarial.

Finalitat

Patronat

Relació de patrons

Ajuntament de Lleida

Visiti el lloc web de l’ajuntament de Lleida.

Diputació de Lleida

La diputació de Lleida col·labora amb la fundació

Universitat de Lleida

Universitat de Lleida es una entitat col·laboradora de la fundació Joan Oró

Junta de la fundació Joan Oró

La junta de la fundació joan Oró es una entitat dedicada a la correcta gestió de la fundació.

Entitats solidaries

Relació d’entitats que col·laboren amb la fundació

On som

Ramon i Cajal, 2 altell esquerra
CP: 25003, Lleida

Correu electrònic

Contacte web

La fundació Joan Oró te com a objectiu la promoció de projectes científics i tecnològics per tal d'apropar el coneixement de la ciencia a la societat, contribuint a la formació en innovació.